نیکای من

ساخت وبلاگ
در این پست کوتاه به مفهوم بسیار مهم پیج اتوریتی می پردازیم . از آن جایی که پیج رنک که توسط گوگل ارائه می شد مدت های زیادیست از آن خبری نیست و به تازگی همین چند روز پیش هم شاهد صفر شدن پیج رنک های تمامی وب سایت های جهان بودیم شرکت Moz  که یک شرکت بسیار معتبر در مشاوره سئو و انجام خدمات سئو است ، مدت زیادی است که 2 پارامتر بسیار مهم را در سئو ارائه کرده است که عبارتند از : Page Authority و Domain Authority .

عدد مربوطه به این 2 پارامتر بین 0 تا 100 است که هر چه به عدد 100 نزدیک تر باشید اعتبار صفحه و یا دامنه شما بالاتر و اگر به صفر نزدیک شوید اعتبار این دو پایین تر خواهد بود .

پیج آتوریتی چیست ؟ (Page Authority)

(Page Authority  (PA چیست ؟ :

Authority  به معنای اعتبار است گه این پارامتر  (page Authority ) اعتبار هر صفحه را نشان می دهد بدین معنا که هر صفحه از سایت شما چه اعتباری دارد ؟ معمولاً صفحه اصلی سایت شما به عنوان مثال آدرس tickonline.ir پیج آتوریتی آن (یا همان PA) بیشتر از صفحه http://tickonline.ir/leaing  خواهد بود . این پارامتر مهم است و هرچه عدد آن نزدیک تر به 100 باشد اعتبار و محبوبیت شما نزد موتور های جستجو مانند گوگل بینگ و… معمولاً بالاتراست .

(Domain Authority (DA چیست ؟   :

این پارامتر اعتبار و قدرت کل دامنه و یا به عبارتی کل سایت شما را نشان می دهد . میزان این عدد بسته به page authority  هر صفحه از سایت شماست و این عدد حاصل بررسی مجموع آن هاست .

قبل از ادامه مقاله توصیه می کنیم ابتدا افزونه Mozbar  را برای فایرفاکس و کروم از سایت moz  دانلود کرده و نصب کنید تا تمام این پارامتر ها را دقیق برای سایت خود مشاهده کنید .

 جهت دانلود mozbar  اینجا کلیک کنید !

همچنین می توانید به این آدرس https://moz.com/researchtools/ose مراجعه کنید و پس از وارد کردن آدرس سایت مقادیر مربوطه را مشاهده نمایید .

اگر تصمیم دارید این دو پارامتر  را افزایش دهید طبیعتا نباید انتظار داشته باشید که با هر تغییر کوچک و زمان کم به رتبه عالی در PA و DA  بدست آورید ، زمان و تلاش شایانی نیاز دارید تا به نتیجه های خوبی برسید .

پیج آتوریتی و دامین آتوریتی بر چه اساسی است و چه معیار هایی برای محاسبه این اعداد می باشد ؟

دقیق نمی توانیم این معیار ها را بیان کنیم چون اگر قرار باشد ریز این معیار ها را تمام وب مستران بدانند ، این سیستم دقیق نخواهد بود . لذا تا جایی که ما می دانیم تعداد بک لینک ها ، کیفیت آن ها ، فعالیت آن سایت در شبکه های اجتماعی ،  فیدبک های آن ها در شبکه های اجتماعی ، سن یک دامنه ، تعداد ایندکس های سایت و…. پارامتر هایی هستند که در آتوریتی اهمیت دارند .

چه عددی برای آتوریتی سایت شما خوب است ؟

اگر پیج اتوریتی سایت شما زیر 20 و همین حدود ها باشد بسیار پایین است ، اگر 30 تا 40 باشد می توان آن را سایت نسبتا مطلوبی از دید این معیار دانست اما نه چندان خوب . اگر بین 40 تا  60 هستید خوب و اگر بین 50 تا 60 هستید می توانیم بگوییم رتبه خیلی خوبی دارید ، بالای 60 رتبه کم نظیری است و اگر این رتبه در دستان وب مستری باشد می تواند پادشاهی کند  در ایران بالای 70 خیلی کم وجود دارد شاید هم اصلاً وجود نداشته باشد اما این رقم بسیار بسیار عالیست .

دامین آتوریتی هم همین اعداد است با تفاوتی کمی به سمت پایین . چون این پارامتر همیشه از پیج آتوریتی کمتر می باشد . یا حد اقل ممکن است مساوی باشد .

 

آیا پیج آتوریتی و دامین آتوریتی مهم است ؟

گوگل هنوز هم این دو پارامتر را به رسمت نشناخته زیرا حتی پیج رنک خود را هم مدتیست اپدیت نمی کند و این روز ها هم که صفرش کرده ، این دو پارامتر + الکسا + پیج رنک تنها شاید کمک شما کنند تا بتوانید تبلیغات خوبی بگیرید اما اینکه گوگل شما را چقدر دوست دارد ، باید زمان صرف گوگل و سئو سایت برای این موتور جستجو کنید . زیرا این اعداد را می توان با فریب فنی ان ها تغییر داد اما آیا فایده ای خواهد داشت ؟

در کل باید خدمت شما کاربران عزیز عرض کنیم که این پارامتر ها خوب هستند  و شما باید با اتکا به این پارامتر ها و سایر پارامتر ها خود را برای رقابت بهتر برای صدر نشینی در گوگل آماده کنید ، همین !

موفق باشید .

نیکای من...
ما را در سایت نیکای من دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار nika بازدید : 147 تاريخ : يکشنبه 5 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:12

برای این ساعت از سایت تیک آنلاین قالب پاپ موزیک برای مدیریت محتوای وردپرس آماده دانلود کرده ایم.این پوسته زیبا به صورت رایگان توسط مدیر و مالک آن منتشر شده است و شما وردپرسی های عزیز که سایت موزیک , فیلم , دانلود و … دارید می توانید از این قالب استفاده کنید و لذت ببرید در ادامه با ما همراه باشید.
 

 دانلود قالب پاپ موزیک برای وردپرس

 

ویژگی های قالب پاپ موزیک :

  • طراحی شیک و سبک
  • دارای پلیر پخش موزیک
  • دارای قسمت آرشیو خوانندگان به صورت کشویی
  • کدنویسی به صورت اصولی و با آخرین متد های طراحی
  • دارای منوی آبشاری
  • مناسب برای سایت های فیلم و موزیک
  • دارای سئو ی بالا
  • و…
 
نام فایلحجم فایلتعداد دانلودعملیات
شما دسترسی لازم جهت دریافت این فایل را ندارید.
pop-music.zip590.02 کیلوبایت5دریافت

نیکای من...
ما را در سایت نیکای من دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار nika بازدید : 105 تاريخ : شنبه 4 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:22

با سلام برای امروز سایت تیک آنلاین قالب بسیار زیبا برف فیلم برای مدیریت محتوای وردپرس آماده دانلود کرده ایم.قالبی بهینه، زیبا، حرفه ای، سئو فوق العاده، گرافیکی نسبتا عالی و سرعت لود بالا از ویژگی های آن می باشد این قالب طراحی شده توسط گروه طراحی آسمان است. این پوسته مناسب سایت های فیلم و سریال می باشد.

 

دانلود قالب برف فیلم برای وردپرس

 افزونه های مورد نیاز :

  • افزونه آمار
  • افزونه بازدید مطالب

نحوه نصب و استفاده :

  • دو افزونه داخل پوشه PLUGIN را نصب کنید.
  • در داخل پیشخوان وردپرس در منوی سمت راست روی ابزار ها نگه داشته تا زیر منوی به نام درون ریزی نمایان شود هنگامی که وارد صفحه شدید روی WordPress کلیک کنید و اگر افزونه WordPress Importer نصب نیست کلید نصب را بزنید تا نصب شود پس از نصب فایل advanced-custom-field-export.xml را با اشاره به کلید  Browse انتخاب و کلید Import را بزنید.

موفق باشید.

نام فایلحجم فایلتعداد دانلودعملیات
شما دسترسی لازم جهت دریافت این فایل را ندارید.
barfilm.zip2 مگابایت4دریافت

نیکای من...
ما را در سایت نیکای من دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار nika بازدید : 109 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:59